П`ятниця, 26.04.2024, 13:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Конференції
з інформаційної безпеки

RISAP-2011

III науково-технічна конференція студентів та аспірантів

«Захист інформації з обмеженим доступом та автоматизація її обробки»

«Restricted Information Security and Automation Processing»
(RISAP-2011)

8–9 лютого 2011 р.

Організаторами конференції є:

  • Інститут інформаційно-діагностичних систем Національного авіаційного університету;
  • Кафедра безпеки інформаційних технологій Інституту інформаційно-діагностичних систем Національного авіаційного університету.

До участі у конференції запрошуються аспіранти, ад’юнкти, студенти та курсанти.

Робочі мови: українська, російська, англійська.

Умови участі у конференції та умови публікування у збірнику тез конференції

Для включення доповіді до програми конференції та для публікації у збірнику тез конференції «Захист інформації з обмеженим доступом та автоматизація її обробки» автори повинні до 17 січня 2011 року надати (або надіслати на адресу організаційного комітету) наступні документи:

  • оригінал експертного висновку про можливість опублікування матеріалів у засобах масової інформації;
  • електронні версії реєстраційної картки та матеріалів тез доповіді у форматі Rich Text Format (.rtf) — електронною поштою або на компакт-диску (CD);
  • оригінал квитанції про сплату реєстраційного внеску або її копію — електронною поштою.

Надіслані електронні матеріали вважаються отриманими, якщо автор отримав підтвердження від оргкомітету. В противному випадку — матеріали вважається не доставленими. В такому випадку автор повинен спробувати повторно здійснити надсилання електронних матеріалів (можливо з іншої електронної адреси). Якщо надіслати електронні матеріали не вдається, потрібно надіслати їх звичайною поштою на адресу оргкомітету.

Матеріали, надані без реєстраційної картки та без підтвердження оплати реєстраційного внеску розглядатися та публікуватися не будуть. Тема електронного листа та назва файлу з тезами доповіді повинні включати транслітероване прізвище першого автора доповіді, наприклад: ivanenko.rtf.

Вимоги до тез доповіді

Тези повинні передавати основний зміст доповіді і включати: постановку проблеми в загальному вигляді; останні дослідження та публікації, на які спирається автор, виділення невирішених час-тин проблеми; формулювання завдання (мети) дослідження і обґрунтування його актуальності; короткий виклад розв’язку поставленої задачі; висновки, що мають містити основні отримані результати.

Матеріали доповіді не редагуються, за науковий зміст і викладення матеріалу несе відповідальність автор та його науковий керівник.

Обсяг тез доповіді — одна повна сторінка формату А5 (148х210 мм). Поля: ліве — 20 мм, праве — 20 мм, верхнє — 20 мм, нижнє — 20 мм. Міжрядковий інтервал — одинарний. Гарнітура шрифту — Times New Roman Cyr, кегль 9.

Матеріали набираються в текстовому редакторі у такому порядку:

УДК — вирівнювання по лівому краю.

Відомості про авторів — ініціали, прізвище — вирівнювання по правому краю, напівжирним шрифтом.

Назва доповіді повинна бути стислою — вирівнювання по центру, відступ зверху — 6 пт., відступ знизу — 6 пт., напівжирним шрифтом, усі символи прописні, без переносу слів.

Текст доповіді — відступ першого рядка абзацу — 5 мм, вирівнювання по ширині, без переносу слів.

Заголовки таблиць — вирівнювання по правому краю, шрифтом кегля 8.

Підписи до рисунків — вирівнювання по центру, шрифтом кегля 8.

Для набору формул використовувати вбудований у Microsoft Word 97–2003 редактор формул з використанням таких стилів:

Text (Текст) — Times New Roman Cyr; Function (Функція) — Times New Roman Cyr, italic; Variable (Змінна) — Times New Roman Cyr, italic; Greek (грецькі) — Symbol (Символ) — Symbol: Matrix/Vector (Матриця-вектор) — Times New Roman Cyr, bold.

Встановлюються такі розміри:

Full (Звичайний) — 9 пт.; Subscript Superscript (Великий індекс) — 5 пт.; Subscript Superscript (Малий індекс) — 3 пт.; Symbol (Великий символ) — 12 пт.; Sub-symbol (Малий символ) — 9 пт.

Календар конференції

  • До 17 січня 2011 р. — прийом реєстраційних карток та матеріалів для участі в конференції;
  • 8 лютого — відкриття конференції о 10:00;
  • 8–9 лютого — робота у секціях;
  • 9 лютого — закриття конференції о 10:00.

Детальніше про організаційні питання, умови участі та публікування дивіться в інформаційному листі.

Реєстрація закрита

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту